Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца не върви защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    Ако предположим, че зацепването е ОК .. освен да идеш до Варна, там колегите ще те насочат за майстор. Диагностика прави ли някъде ?
    Правих тук в Шумен.
    Само дебитомера излиза като грешка.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
    Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

    Comment


    • #17
      Извинявам се, но да не отварям нова тема, искам да попитам дали неправилното зацепване с тази "пета" може да е причина за невървене на колата и повишаване на разхода
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
      DUCATI Monster
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от d3v1l Покажи съобщение
        Извинявам се, но да не отварям нова тема, искам да попитам дали неправилното зацепване с тази "пета" може да е причина за невървене на колата и повишаване на разхода
        Неправилното зацепване може да е причина за доста странни неща.

        ---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

        Сега обърнах внимание, че когато искарам щеката за маслото при запален двигател и пуши бяло от там.
        Незнам това нормално ли е и при вас така ли е ?
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
        Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от d3v1l Покажи съобщение
          Извинявам се, но да не отварям нова тема, искам да попитам дали неправилното зацепване с тази "пета" може да е причина за невървене на колата и повишаване на разхода
          Еми точно
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Вашите Алфи пушат ли като махнете щеката за маслото ?
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
            Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

            Comment


            • #21
              Не...това не значи ли, че има антифриз някъде в играта?
              Alfa 156
              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                Не...това не значи ли, че има антифриз някъде в играта?
                Знам ли.
                Тя пушеше от там още преди да разглобим мотора и майстора още тогава каза, че е нормално да пуши.
                След ремонта пак пуши...
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                Comment


                • #23
                  Може да пуши ако ти е запушена картерната вентилация горе. Ако не е и пак пуши, не е добре работата!
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Може да пуши ако ти е запушена картерната вентилация горе. Ако не е и пак пуши, не е добре работата!
                    Къде се намира точно тази вентилация?
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                    Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                    Comment


                    • #25
                      В капака на клапаните. Имаш два маркуча които излизат от там. Единия влиза след дросела, другия преди него. Там като се позапуши налягането в картера се повишава и започва да пуши от там.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Добре сте сменяли вие сегменти с 2 ръка, а компресия след това мерена ли е? Пуши ли при форсаж?

                        Comment


                        • #27
                          Сякаш не пуши пак ще видя.
                          Компресия не е мерена.
                          Днеска карах 156-ца със същия мотор на колега от форума.
                          Вървенето във високите обороти сякаш долу горе е еднакво просто като си караш на 2ра примерно с 2000 оборота и когато дадеш рязко газ неговата те залепя за седалката, а моята изобщо не реагира, просто ако задържиш гаста си качва постепенно обороти и си тръгва на рязко подаване на газ изобщо не реагира както е неговата и както би трябвало да бъде.
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                          Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                          Comment


                          • #28
                            Чакай сега колегата от форума дето си му карал 156цата да те допълни

                            Пробвахме с моя дебитомер на въпросната проблемна 156ца. Според мен колата със сменения дебитомер вървеше и ускоряваше малко по добре, но отново има доста какво да се желае. Като идеи с Ганджата също стигнахме до дюзи и загуба на компресия. От щеката за масло освен че пуши, осезаемо си и поддухва.
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                            Comment


                            • #29
                              Ми за да тръгне тая кола колега кво се иска според тебе - бензин, въздух и ток.
                              При теб дава грешка за въздуха и ти е мудна в ниските .
                              Ми сменяй дебитомер свещи и чисти дросела па тогава я гледай дали върви.
                              ПС. Така като чета как си я "купил" и си правил ремонт, тя подарък да ти е повече пари ще похарчиш - треа да излезнеш от некой лев нема начин (гяволъците се плащат)
                              AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                              Comment


                              • #30
                                започнете с мерене на компресия и продължете с читава диагностика да си каже дебитомер, ламбда, аванс и сякакви такива неща дали са ок.Аз лично залагам на нещо недобре направено при ремонта и загуба на компресия при ниски обороти

                                Comment

                                Working...
                                X